US Dollar  Euro  GB Pound  Australian Dollar  Danske Kroner  złPLN - Polish zloty

Dostawa i zwroty



Dostawa wysyłkowa

Standard: zamówienie złożone o godzinie 18:00 (ET)

Niedziela: 3-8 dni roboczych
Poniedziałek: 3-8 Dni Robocze
Wtorek: 3-8 dni roboczych
Środa: 3-8 dni roboczych
Czwartek: 3-8 dni roboczych
Piątek: 3-8 dni roboczych
Sobota: 3-8 dni roboczych

Rush: Zamówienie złożone o godzinie 18:00 (ET)

Niedziela: czwartek
Poniedziałek: czwartek
Wtorek: piątek
Środa: poniedziałek
Czwartek: wtorek
Piątek: środa
Sobota: czwartek


Następny dzień roboczy: zamówienie złożone do godziny 18.00 (ET)

Niedziela: wtorek
Poniedziałek: wtorek
Wtorek: środa
Środa: czwartek
Czwartek: piątek
Piątek: poniedziałek
Sobota: wtorek


Sobota: zamówienie złożone o godz. 18.00 (ET)

Niedziela: sobota
Poniedziałek: sobota
Wtorek: sobota
Środa: sobota
Czwartek: sobota
Piątek: sobota
Sobota: w sobotę


ShopRunner: Zamówienie złożone o godzinie 18:00 (ET)

Niedziela: czwartek
Poniedziałek: czwartek
Wtorek: piątek
Środa: poniedziałek
Czwartek: wtorek
Piątek: środa
Sobota: czwartek


W przypadku przesyłek dostarczanych przez sprzedawcę, łatwo psujących się i spersonalizowanych, kliknij link "Oś czasu wysyłki" na stronie opisu produktu.

* Standard, Pośpiech, Nocleg, Następny dzień roboczy, sobota i ShopRunner 2 dni ZA DARMO, Pakiety dostawy wysyłane są za pośrednictwem FedEx. W przypadku wysyłki do skrytki pocztowej, APO / FPO lub terytorium Stanów Zjednoczonych paczki wysyłane są pocztą priorytetową US Postal Service. Przesyłki na Alaskę, Hawaje, Terytoria USA i adresy APO / FPO zajmą więcej czasu.

* Pakiety Standard, Rush, Overnight, Next Day i Saturday Delivery są wysyłane za pośrednictwem FedEx. W przypadku wysyłki do skrytki pocztowej, APO / FPO lub terytorium Stanów Zjednoczonych paczki wysyłane są pocztą priorytetową US Postal Service. Przesyłki na Alaskę, Hawaje, Terytoria USA i adresy APO / FPO zajmą więcej czasu.

* Zamówienia zawierające produkty Fur Salon będą wymagały podpisu od osoby, która ukończyła co najmniej 21 lat (wraz z oficjalnym dokumentem tożsamości ze zdjęciem) pod adresem dostawy.

Zwroty i wymiany

Na Saks Fifth Avenue chcemy, abyś był zadowolony z zakupu. Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie jesteś w pełni usatysfakcjonowany, możesz wymienić, wymienić lub zakredytować zakup, gdy jest on prezentowany w stanie nadającym się do sprzedaży. Wystarczy postępować zgodnie z wytycznymi poniżej.

Towar w pełnej cenie, z wyjątkiem futer, zegarków i biżuterii, prezentowany po 30 dniach zostanie uznany na podstawie aktualnej ceny sprzedaży. Zwroty futer, zegarków i biżuterii nie będą przyjmowane po upływie 30 dni.
Wnioski o korekty będą honorowane, jeśli towar został zakupiony w pełnej cenie i jeśli zostanie zaznaczony w ciągu 7 dni od zakupu.
Niestety, nie możemy wymieniać, wymieniać ani sprzedawać artykułów smakoszy, monogramów ani spersonalizowanych.
Zdajemy sobie sprawę, że zwroty są ważne dla naszych klientów. Aby zapewnić pozytywne wrażenia zakupowe dla wszystkich naszych klientów, jeśli stwierdzimy za pomocą analizy elektronicznej nieracjonalny zwrot, możemy ograniczyć lub odrzucić przyszłe transakcje od takich klientów w Saks Fifth Avenue lub na saks.com.

Jeśli chcesz zwrócić towar, zrób to za pomocą jednej z dwóch opcji:

W sklepie: Prezentuj towar współpracownikowi w Twojej okolicy Saks Fifth Avenue z oryginalnym paragonem lub paragonem.

Pocztą: załóż wypełniony formularz zwrotu ze swoją przesyłką. W celu późniejszego wykorzystania zachowaj górną część listy przewozowej Summary Summary.

Umieścić opłaconą wcześniej etykietę zwrotną US Postal Service na zewnętrznej stronie paczki i przesłać ją pocztą w USA (zapewniamy ubezpieczenie); Opłata za zwrot towaru wskazana po lewej stronie etykiety zostanie odjęta od zwrotu.

Powrót
Obserwuj nas: